Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Шалімова Ю.С., Калініна О.М. Міжнародна маркетингова стратегія як інструмент управління міжнародною конкурентоспроможність національного підприємства при виході на європейський ринок

АНОТАЦІЯ
У статті визначено шляхи підвищення конкурентоспроможності національного підприємства при виході на ринок Європейського Союзу. Запропоновано впровадження системи євромаркетингу як основи моніторингу міжнародного маркетингового середовища. Розглянуто переваги програми інформування суспільства, що забезпечить визначення та управління конкурентними перевагами.

Ключові слова: міжнародна маркетингова стратегія, управління міжнародною конкурентоспроможністю, ринок ЄС, моніторинг міжнародного маркетингового середовища, програма інформування суспільства.

АННОТАЦИЯ
В статье определены пути повышения конкурентоспособности национального предприятия при выходе на рынок Европейского Союза. Предложено внедрение системы евромаркетинга как основы мониторинга международной маркетинговой среды. Рассмотрены преимущества программы информирования общества, которая обеспечит определение и управление конкурентными преимуществами.

Ключевые слова: международная маркетинговая стратегия, управление международной конкурентоспособностью, рынок ЕС, мониторинг международной маркетинговой среды, программа информирования общества.

ANNOTATION
In the article are outlined the ways of improving the competitiveness of national enterprises while entering the European Union market. Proposed implementation of the euromarketing system as the basis for monitoring of international marketing environment.Discussed the advantages of the program public information program that will provide the definition and management of competitive advantages.

Keywords: international marketing strategy; management of international competitiveness; EU market; monitoring of international marketing environment; public information program.

Завантажити статтю (pdf)