Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Овчиннікова Т.В. Психологія поведінки виробників і споживачів на ринку товарів і послуг в умовах економічної кризи

АНОТАЦІЯ
Розглянуто особливості поведінки виробників товарів і послуг в умовах кризи. Розкрито специфіку взаємодії керівника підприємства з персоналом і особливості антикризового управління. Здійснено короткий огляд економічного становища масового споживача України. Виділено головні споживчі мотиви та показано вплив попиту на задоволення потреб. Зроблено акцент на тісній взаємодії в умовах скорочення споживання між продавцем товарів і послуг та покупцем і рекомендовано способи налагодження психологічної взаємодії.

Ключові слова: виробник, продавець, споживач, попит, потреби, психологія поведінки, мотивація.

АННОТАЦИЯ
Рассмотрено особенности поведения производителей товаров и услуг в условиях кризиса. Раскрыто специфику взаимодействия руководителя предприятия с персоналом и особенности антикризисного управления.Осуществлено краткий обзор экономического положения массового потребителя Украины. Выделены главные потребительские мотивы и показано влияние спроса на удовлетворение потребностей. Сделан акцент на тесном взаимодействии в условиях сокращения потребления между продавцом товаров и услуг и покупателем, а также рекомендуются способы установления психологического содействия.

Ключевые слова: производитель, продавец, потребитель, спрос, потребности, психология поведения, мотивация.

ANNOTATION
We consider the behavior of producers of goods and services in times of crisis. It’s reviewed the specific interaction of the director with the staff of enterprise and features anticrisis management.It’s done brief overview of the economic situation of the mass market of Ukraine. Highlighted the main consumer motives and the influence of demand needs. Made emphasis on close cooperation in reducing consumption between the seller of goods and services and the buyer, and the recommended methods of psychological adjustment collaboration.

Keywords: producer, seller, consumer, demand, needs, behavior psychology, motivation.

Завантажити статтю (pdf)