Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Буга Н.Ю., Поліщук І.І., Соколюк К.Ю. Ринковий потенціал виробництва органічної продукції в Україні

АНОТАЦІЯ
У статті досліджено поточний стан органічного виробництва продукції та тенденції його світового та вітчизняного розвитку. Виявлено ставлення споживачів до продукції органічного виробництва. Визначено структуру ринкового потенціалу та запропоновано шляхи підвищення можливостей щодо виробництва та реалізації органічної продукції на основі розвитку складових маркетингового комплексу.

Ключові слова: ринковий потенціал, органічна продукція, структура ринкового потенціалу, комплекс маркетингу.

АННОТАЦИЯ
В статье исследовано текущее состояние органического производства продукции и тенденции его мирового и отечественного развития. Выявлено отношение потребителей к продукции органического производства. Определена структура рыночного потенциала и предложены пути повышения возможностей по производству и реализации органической продукции на основе развития составляющих маркетингового комплекса.

Ключевые слова: рыночный потенциал, органическая продукция, структура рыночного потенциала, комплекс маркетинга.

ANNOTATION
The current state of organic production and trends in its international and domestic development are investigated. The consumers attitude to the products of organic production was revealed. It was determinate the structure of the market potential and offered ways to improve the opportunities for production and sales organic products through the development of marketing complex.

Keywords: market potential, organic products, the structure of the market potential, marketing complex.

Завантажити статтю (pdf)