Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

АНОТАЦІЯ
В статті досліджено роль автотранспортних підприємств в сфері туризму на сучасному етапі та подано рекомендації щодо розроблення теоретичних та науково-методичних засад для створення організаційно-економічних умов і підходів до підвищення конкурентоспроможності автотранспортних підприємств та їх ефективної інноваційної взаємодії із суб’єктами туристичної сфери. Головна проблема дослідження полягає у визначенні можливостей подолання відставання у розвитку автотранспортної інфраструктури туризму і більш повного задоволення потреб туристів на основі сучасних методів управління.

Ключові слова: сфера туризму, автотранспортне підприємство, туристична інфраструктура, туристичний потенціал, конкурентоспроможність.

АННОТАЦИЯ
В статье исследована роль автотранспортных предприятий в сфере туризма на современном этапе и даны рекомендации по разработке теоретических и научно-методических основ для создания организационно-экономических условий и подходов к повышению конкурентоспособности автотранспортных предприятий и их эффективному инновационному взаимодействию с субъектами туристической сферы. Главная проблема исследования заключается в определении возможностей преодоления отставания в развитии автотранспортной инфраструктуры туризма и более полного удовлетворения потребностей туристов на основе современных методов управления.

Ключевые слова: сфера туризма, автотранспортное предприятие, туристическая инфраструктура, туристический потенциал, конкурентоспособность.

АNNOTATION
The article investigates the role of motor transport enterprises in the field of tourism at the present stage and gives recommendations on the development of theoretical and scientific methodological principles for creating organizational and economic conditions and approaches to increasing the competitiveness of motor transport enterprises and their effective innovative interaction with the subjects of the tourist sphere. The main problem of the study is to determine the possibilities to overcome the lag in the development of the motor transport infrastructure of tourism and to better meet the needs of tourists on the basis of modern management methods.

Key words: tourism sphere, motor transport enterprise, tourist infrastructure, tourist potential, competitiveness.

Завантажити статтю (pdf)