Пошук
АНОТАЦІЯ
Негативний вплив кризових явищ у туризмі проявляється у спонтанних реакціях ринку та зменшенні туристичних потоків і фінансових надходжень від господарської діяльності. У статті обґрунтовано необхідність упровадження організаційно-економічного механізму усунення кризових явищ у туризмі. Основними інструментами такого механізму є фінансово-економічні та інформаційно-маркетингові. Дієвим інструментом зменшення кризових явищ у туризмі є туристичний брендинг, основними напрямами якого є: впровадження бренд-протекціоналізму українських товарів та послуг, формування позитивного іміджу місцевих туристичних дестинацій, активізація попиту на послуги внутрішнього туризму, регулярне проведення маркетингових досліджень, розширення міжнародного співробітництва, участь країни в міжнародних рейтингових системах, реалізація проектів туристичних стартапів.
Ключові слова: криза в туризмі, організаційно-економічний механізм усунення кризових явищ у рекреаційно-туристичній сфері, туристичний брендинг.
АННОТАЦИЯ
Негативное влияние кризисных явлений в туризме проявляется в спонтанных реакциях рынка и уменьшении туристических потоков и финансовых поступлений от хозяйственной деятельности. В статье обоснована необходимость внедрения организационно-экономического механизма устранения кризисных явлений в туризме. Основными инструментами такого механизма являются финансово-экономические и информационно-маркетинговые. Действенным инструментом уменьшения кризисных явлений в туризме является туристический брендинг, основными направлениями которого являются: внедрение бренд-протекционализма украинских товаров и услуг, формирование положительного имиджа местных туристических дестинаций, активизация спроса на услуги туризма, регулярное проведение маркетинговых исследований, расширение международного сотрудничества, участие страны в международных рейтинговых системах, реализация проектов туристических стартапов.
Ключевые слова: кризис в туризме, организационно-экономический механизм устранения кризисных явлений в рекреационно-туристической сфере, туристический брендинг.
ANNOTATION
The negative impact of crisis phenomena in tourism is manifested in the spontaneous reactions of the market and in reducing travel flows and financial revenues from economic activity. The article substantiates the necessity of implementation of the organizational and economic mechanism for the elimination of crisis phenomena in tourism. The main tools of such a mechanism are financial-economic and information-marketing. Tourist branding is an effective tool for reducing crisis phenomena in tourism. The main directions are: introduction of brand-protectionism for Ukrainian goods and services, the formation of a positive image for local tourist destinations, increased demand for domestic tourism services, regular marketing research, expansion of international cooperation, participation of the country in international rating systems, implementation of tourist start-up projects.
Keywords: crisis in tourism, organizational and economic mechanism of elimination of crisis phenomena in recreation and tourism sphere, tourist branding.